Specjalizuje się w diagnozie i terapii autyzmu, ADHD, dysleksji oraz zaburzeń przetwarzania słuchowego ADP – dzieci i dorosłych oraz w udzielaniu wsparcia dzieciom i dorosłym w okolicznościach rozwodu. Jest diagnostą przetwarzania słuchowego, terapeutą Aktywnego Treningu Neuroflow oraz pasywnego Tomatisa (w trakcie certyfikacji). Prowadzi Trening Umiejętności Społecznych z Treningiem Zastępowania Agresji.
Ukończyła studia dzienne na kierunku psychologia na Akademii Pedagogiki Specjalnej w Warszawie, Szkołę Muzyczną II stopnia im F. Chopina w Warszawie, studia podyplomowe z zakresu przygotowania pedagogicznego, kurs Gordonowski pod patronatem Instytutu Gordonowskiego szkoły Alegtretto we Wrocławiu oraz wiele kursów i szkoleń z zakresu rozwoju i terapii dzieci i młodzieży.
Poza funkcją psychologa w pracowni prowadzi też zajęcia rozwijające dla najmłodszych (muzyczne oraz sensoryczne). Ma duże doświadczenie w pracy z dziećmi zdobyte w przedszkolach, żłobkach, szkołach, klubach i centrach artystycznych – jako nauczyciel muzyczny oraz psycholog.
W latach 2011 – 2016 działała muzycznie występując w programach telewizyjnych emitowanych przez TVP2 oraz na 56 Krajowym Festiwalu Piosenki Polskiej w Opolu w kategorii Debiuty. Występowała w Japonii na festiwalu Kwiatów jako artysta indywidualny oraz z formacją „Waon – dźwięki Japonii” z którą gościła również na koncertach m.in. w Muzeum Azji i Pacyfiku, w ambasadzie Japonii czy podczas jesiennego Festiwalu Bonsai.

Ukończyła Uniwersytet Warszawski na kierunku logopedia ogólna i kliniczna, obecnie w trakcie studiów II stopnia.

Kursy i szkolenia:

  • Terapia ręki
  • Symultaniczno- sekwencyjna nauka czytania
  • Kinezjotaping w logopedii
  • Komunikacja alternatywna i wspomagająca

Prywatnie entuzjastka wsi i natury, psiara- właścicielka dwóch psów, pasjonatka mody i motoryzacji.

Ukończyła Logopedię z fonoaudiologią na Uniwersytecie Medycznym w Białymstoku oraz pedagogikę przedszkolną i wczesnoszkolną na Uniwersytecie w Białymstoku. Prowadziła przesiewowe badania słuchu w Instytucie Fizjologii i Patologii Słuchu SPONiN.

Ukończyła liczne szkolenia i webinary m.in.:

  • „Metody aktywizujące w pracy z dzieckiem”
  • „Metody wywoływania głosek”
  • „Opóźniony rozwój mowy. Terapia dziecka z prostym opóźnieniem rozwoju mowy”
  • „Trudne zachowania u dzieci ze spectrum autyzmu – jak zachęcić do współpracy?”
  • „Słuch fonemowy i fonetyczny – teoria i praktyka”
  • „Lambdacyzm i głoski wargowo-zębowe – diagnoza, metody korekcji i terapia”
  • „Integracja sensoryczna w terapii logopedycznej”
  • „Metodyka postępowania logopedycznego w terapii głosek szeregu szumiącego”
  • Cykl webinarów organizowanych przez platformę Teczka Logopedy
  • “Od rozmowy do budowy – wykorzystanie zabaw konstrukcyjnych w pracy indywidualnej i grupowej”.
  • „Stymulowanie rozwoju mowy w oparciu o założenia pedagogiczne F. Froebla” – Ośrodek Doskonalenia Nauczycieli im. F. Froebla. 2020-07 Kurs on-line
  • „Diagnoza i terapia dzieci z opóźnionym rozwojem mowy – Agnieszka Kaproń
  • „Seplenienie (szereg szumiący, ciszący i syczący)” – Instytut Edukacji Logopedycznej
  • Wady artykulacyjne spółgłosek (k, g, w, f, p, b, m, t, d, n) i samogłosek oraz ich korygowanie” – Instytut Edukacji Logopedycznej
  • „Mowa bezdźwięczna, kinestezja artykulacyjna, głoski wargowo-zębowe – postępowanie logopedyczne” – Instytut Doskonalenia Logopedów
  • „Kształtowanie mowy i języka u dzieci ze spektrum autyzmu, niedokształceniem mowy o typie afazji, dwujęzycznych” Cognitus
  • „Stymulacja funkcji słuchowych u dzieci w wieku przedszkolnym i szkolnym” Cognitus

Jej pasją jest pieczenie ciast.

Ukończyła Uniwersytet im Marii Skłodowskiej Curie w Lublinie na wydziale pedagogiki wczesnoszkolnej oraz diagnozę i terapię integracji sensorycznej
na Akademii Pedagogiki Specjalnej we współpracy z Polskim Stowarzyszeniem Terapeutów Integracji Sensorycznej, dodatkowo Szkolenie z Baterii Polskich Standaryzowanych Testów Integracji Sensorycznej, Terapię Ręki w integracji sensorycznej (Z. Przyrowski), Smyko-Multisensorykę I stopnia prowadzoną przez Aleksandrę Charęzińską, Kurs trenerski – Kształcenie zintegrowane w systemie- Edukacja przez ruch organizowane przez Niepubliczny Ośrodek Doskonalenia Nauczycieli Pracownię Pedagogiczną im. prof. Ryszarda Więckowskiego w Poznaniu i wiele innych.

Ukończyła studia magisterskie na kierunku fizjoterapia na Akademii Wychowania Fizycznego w Warszawie, studia podyplomowe na Akademii Pedagogiki Specjalnej im. M. Grzegorzewskiej w Warszawie – edukacja i rehabilitacja osób z niepełnosprawnością intelektualną (oligofrenopedagogika), studia podyplomowe – przygotowanie pedagogiczne, Kurs Terapia Ręki I , II stopień; Integracja Sensoryczna I , II stopień; Kurs PNF, Kurs Współczesne Metody Diagnozy i Leczenia Tkanek Miękkich, Techniki Energizacji Mięśni, Kurs Kinesiotaping, Kurs Zoga Therapy w Pediatrii, Szkolenie „Sensomotoryczna Terapia Widzenia”, Kurs Funkcjonalna Indywidualna Terapia Skolioz – FITS, Kurs PNF podstawowy, Praktyczne zastosowanie kostiumu rehabilitacyjnego/ortezy SpiderSuit, Podstawy terapii behawioralnej w pracy z dzieckiem ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi, Rehabilitacja dzieci z dysfunkcjami ruchowymi, w szczególności o podłożu neurologicznym, z wykorzystaniem urządzeń marki Krabat, Elementy konceptu Bobath z zastosowaniem przyborów Thera-Band, Kurs Thera-Band Academy – Równowaga mięśniowa, stabilizacja kręgosłupa i poszczególnych stawów, Kurs Thera-Band Academy – Ćwiczenia oporowe i równoważne z zastosowaniem przyborów Thera-Band, Szkolenie z zakresu terapii widzenia, Rehabilitacja oddechowa z wykorzystaniem Vibra Vest – kamizelki oscylacyjnej wysokich częstotliwości HFCWO jako urządzenia wspomagającego rehabilitację, Warsztaty „Analiza chodu w mózgowym porażeniu dziecięcym”, Metody diagnozowania i leczenia pacjentów z bocznym skrzywieniem kręgosłupa, Usprawnianie dzieci z deficytem neurologicznym w oparciu o współczesne metody neurofizjologiczne oraz doświadczenia własne, Szkolenie „Seksualność dzieci, młodzieży i dorosłych z niepełnosprawnością intelektualną i autystycznym spektrum zaburzeń”, Szkolenie „Dziecko z FAS w rodzinie – jak pomóc sobie i dziecku. Diagnoza, terapia i odpowiednie wsparcie”.
Jest fizjoterapeutą dzieci, diagnostą i terapeutą SI, terapeutą ręki.
Ma szerokie doświadczenie w pracy z dziećmi z niepełnosprawnością ruchową i umysłową, w tym z dziećmi z wadami genetycznymi, mózgowym porażeniem dziecięcym, autyzmem, zespołem Aspergera jako fizjoterapeuta i terapeuta SI.

Ukończyła Uniwersytet Warszawski na wydziale Edukacja Początkowa, oraz Akademię Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej w Warszawie na wydziale Edukacja Korekcyjna. Jest diagnostą i terapeutą SI, absolwentką kierunku studiów podyplomowych „Diagnoza i terapia dziecka z zaburzeniami integracji sensorycznej” na Akademii Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej w Warszawie.
Pracuje z dziećmi z dziećmi od 2 roku życia jako diagnosta i terapeuta SI. Prowadzi terapię SI również z dziećmi z zaburzeniami ze spektrum autyzmu, zaburzeniami genetycznymi, nieharmonijnym rozwojem.i.

Terapeuta i diagnosta Integracji Sensorycznej, Logopeda, terapeuta ręki, certyfikowany trener zajęć usprawniających koncentrację uwagi KidssFulness® oraz technik szybkiego uczenia.
Prowadzi u nas całościową diagnozę logopedyczną narzędziem KOLD, diagnozę oraz terapię SI oraz terapię ręki.

Jest certyfikowanym nauczycielem Jogi Vinyasy (RYT 200 Yoga Alliance), łączącej ruch z oddechem, pozwalającej na płynne, miękkie przechodzenie od jednej asany do drugiej. Pani Kasia praktykuje jogę od kilkunastu lat. Specjalizuje się w zajęciach dynamicznych, ale też prowadzi zajęcia łagodniejsze typu slow flow oraz jogę dla ciężarnych i mam z maluszkami, jogę dla dzieci oraz jogę dla kręgosłupa. Wraz z Playtime organizuje wyjazdy weekendowe z jogą. Kocha ludzi i zwierzęta, ma dużo pozytywnej energii, którą chciałaby obdzielić cały świat.

Ćwiczy jogę od dziewięciu lat. Ukończyła kurs nauczycielski RYT200 vinyasa jogi akredytowany przez Yoga Alliance. Prowadzi także jogę yin – relaksacyjną formę jogi nastawioną na rozciąganie głębokich tkanek. Jest również instruktorem metody oddechowej Butejki. Ulubiony styl jogi to vinyasa, gdzie ruch łączy się z oddechem, płynnie przechodząc z jednej pozycji do drugiej. Pani Ewa z uczniami chce dzielić się wszystkimi korzyściami, które daje praktyka. Jest to nie tylko lepsza forma fizyczna i samopoczucie, ale też większa uważność, równowaga psychiczna i łatwość radzenia sobie z wyzwaniami, które codziennie stawia nam życie.

Certyfikaty i szkolenia:

  • Kurs Nauczycielski yin jogi RYT30 (2023)
  • Kurs Nauczycielski RYT200 vinyasa jogi (2021)
  • Kurs instruktorski metody oddechowej Butejki (2017)
  • Life Coaching Institute of Australia (2010): Certificate IV in Life Coaching, specjalizacja Health & Wellness

Jest certyfikowaną nauczycielką Jogi Vinyasy (Yoga Alliance) zakochaną w jodze od ponad 18 lat, jest też instruktorką sportu ze specjalnością fitness, absolwentką AWF z kilkunastoletnim doświadczeniem w prowadzeniu zajęć. Stale poszerza wiedzę przez uczestnictwo w warsztatach jogowych, szkoleniach dla nauczycieli (m. in. ukończyła kurs Vinyasa Krama). Jest organizatorem warsztatów i wyjazdów z jogą. W czasie zajęć stawia na harmonijny rozwój ciała i ducha, a także na naukę zdrowego dystansu do siebie i dobrego samopoczucia.

Pani Żaneta posiada kurs trenera personalnego oraz jump fitness, kilkuletnie doświadczenie w prowadzeniu zajęć fitness. Jej pasją jest zdrowy tryb życia, a misją dzielenie się wiedzą w zakresie modelowania sylwetki i zdrowego odżywiania.

Jest certyfikowaną trenerką personalną i instruktorką fitness z ponad 10 letnim doświadczeniem. Prowadzi również mindfulness, taniec intuicyjny, medytacje, masaż powięziowy. Ukończyła Profi Fitness School, Akredytacja RepsIreland, RepsPolska i ITEC, Black Roll Polska, PFS Fitness Instructor, AQUA Fitness Instructor, Personal Trainer, Gym Instructor, Black Roll Polska,
Prowadzi w Playtime:

  • Taniec Intuicyjny w nurcie Self Love & Self Care (zajęcia dla dorosłych) praktyka medytacji w ruchu poprzez taniec intuicyjny
  • Taniec Intuicyjny & Mirror Dance – Mama i córka(zajęcia dla mam i córek)
  • treningi indywidualne TBC, ABT, ABS, Shape, Body Ball, Interwał, Cardio, TABATA, Trening Funkcjonalny, Fat Bruning, Brzuch&Pośladki, Pilates, Stretching, Zdrowy kręgosłup, Body&Mind, Joga, Mobility&Roller, Trening obwodowy, TRX, Sztangi również w języku angieskim.

Na co dzień nauczyciel w Salsa Libre, prawdziwa weteranka polskiej sceny salsowej, instruktorka z 12-letnim doświadczeniem, z ogromnym, docenianym przez rzesze kursantów talentem do przekazywania wiedzy. Bezbłędnie potrafi rozłożyć każde zagadnienie na czynniki pierwsze, z jednoczesną dbałością, żeby jej zajęcia nadal były świetną zabawą i żeby nawet na moment nie wkradła się nuda. Jej specjalnością jest mambo do dużą dawką kubańskiego flow, czyli wyśmienite połączenie elegancji z dynamiką, dające mnóstwo wolności, pozwalające na eksplorowanie własnego, niepowtarzalnego stylu. Tak więc wędka, nie ryba!

Ukończyła certyfikowany kurs na instruktora pilates. Podczas zajęć przeplata elementy pilatesu klasycznego z ćwiczeniami rozciągającymi. Każdą pozycję modyfikuje, aby osoby ćwiczące czuły się komfortowo i mogły czerpać radość z ruchu.

Absolwent Państwowej Szkoły Sztuki Cyrkowej w Julinku. Akrobatyką zajmuje się od ponad dekady. Jest certyfikowanym instruktorem akrobatyki z kilkuletnim doświadczeniem. Potrafi zmotywować najmłodszych do rozwoju i uczy ich czerpać przyjemność ze sportu i aktywności fizycznej. W czasie wolnym tworzy ilustracje i komponuje muzykę.

Dr nauk o kulturze fizycznej, posiada mistrzowską klasę sportową. Reprezentantka Polski, trenerka przygotowania motorycznego sportowców niepełnosprawnych intelektualnie, trenerka akrobatyki zawodników karate i tańca. Spod jej skrzydeł wyrośli zawodnicy reprezentacji Polski. Jest też instruktorem fitness, instruktorem pilates, zdrowego kręgosłupa oraz trenerem personalnym. Ma ponad 18 letnie doświadczenie w pracy z dziećmi.

Od 5 roku życia mieszkała w Nowym Jorku gdzie odbyła edukację w systemie amerykańskim do Collegu. Do Polski wróciła 4 lata temu, pracuje w liniach lotniczych (gdzie prowadzi rozmowy w języku angielskim i hiszpańskim) oraz jako nauczyciel języka angielskiego native speaker, tłumacz symultaniczny. Ma doświadczenie w pracy z dzieci i dorosłymi, pracowała zarówno indywidualnie jak i w szkołach językowych.

Absolwentka Akademii Muzycznej im. Fryderyka Chopina. Na co dzień gra na skrzypcach, lirze korbowej i śpiewa białym głosem w zespole Kapela ze Wsi Warszawa, z którym od 2008 r. podróżuje po całym świecie. Współpracowała między innymi z takimi muzykami jak Esperanza Spalding, Leszek Możdżer, Kayahan Kalhor, Nigel Kennedy i Bill Laswell. Występowała między innymi na scenach w Nowym Jorku, Waszyngtonie, Londynie, Berlinie, Cannes, Sydney oraz na takich festiwalach jak Glastonbury, czy Womad. Ewa Wałecka dała się poznać również jako prowadząca warsztaty instrumentalne i wokalne. W latach 2017-2020 zasiadała w Jury konkursu Imagine Poland. A od roku 2020 jest członkiem zarządu międzynarodowego stowarzyszenia JM Poland.
Od 2015 roku mocno zaangażowała się w umuzykalnianie najmłodszego pokolenia wg teorii Profesora Gordona. Jest certyfikowaną członkinią Polskiego Towarzystwa E.E. Gordona.

Miłośniczka istot wszelakich – zwłaszcza czworonożnych, z wykształcenia pedagog, arteterapeutka, dogoterapeutka, alpakoterapeutka, instruktorka szkolenia psów, psi psycholog. W Playtime prowadzi dogoterapię oraz ceramikę (forma arteterapii).