Marta Szymanowska
Psycholog dziecięcy, muzyk
Specjalizuje się w diagnozie i terapii autyzmu, ADHD, dysleksji oraz zaburzeń przetwarzania słuchowego ADP – dzieci i dorosłych oraz w udzielaniu wsparcia dzieciom i dorosłym w okolicznościach rozwodu. Jest diagnostą przetwarzania słuchowego, terapeutą Aktywnego Treningu Neuroflow oraz pasywnego Tomatisa (w trakcie certyfikacji). Prowadzi Trening Umiejętności Społecznych z Treningiem Zastępowania Agresji.
Ukończyła studia dzienne na kierunku psychologia na Akademii Pedagogiki Specjalnej w Warszawie, Szkołę Muzyczną II stopnia im F. Chopina w Warszawie, studia podyplomowe z zakresu przygotowania pedagogicznego, kurs Gordonowski pod patronatem Instytutu Gordonowskiego szkoły Alegtretto we Wrocławiu oraz wiele kursów i szkoleń z zakresu rozwoju i terapii dzieci i młodzieży.
Poza funkcją psychologa w pracowni prowadzi też zajęcia rozwijające dla najmłodszych (muzyczne oraz sensoryczne). Ma duże doświadczenie w pracy z dziećmi zdobyte w przedszkolach, żłobkach, szkołach, klubach i centrach artystycznych – jako nauczyciel muzyczny oraz psycholog.
W latach 2011 – 2016 działała muzycznie występując w programach telewizyjnych emitowanych przez TVP2 oraz na 56 Krajowym Festiwalu Piosenki Polskiej w Opolu w kategorii Debiuty. Występowała w Japonii na festiwalu Kwiatów jako artysta indywidualny oraz z formacją „Waon – dźwięki Japonii” z którą gościła również na koncertach m.in. w Muzeum Azji i Pacyfiku, w ambasadzie Japonii czy podczas jesiennego Festiwalu Bonsai.
Karolina Pokorska
Logopeda kliniczny oraz nauczyciel w grupach żłobkowych
Ukończyła Uniwersytet Warszawski na kierunku logopedia ogólna i kliniczna, obecnie w trakcie studiów II stopnia.
Kursy i szkolenia:
- Terapia ręki
- Symultaniczno- sekwencyjna nauka czytania
- Kinezjotaping w logopedii
- Komunikacja alternatywna i wspomagająca
Prywatnie entuzjastka wsi i natury, psiara- właścicielka dwóch psów, pasjonatka mody i motoryzacji.
Natalia Truszkowska
Logopeda, audiofonolog
Ukończyła Logopedię z fonoaudiologią na Uniwersytecie Medycznym w Białymstoku oraz pedagogikę przedszkolną i wczesnoszkolną na Uniwersytecie w Białymstoku. Prowadziła przesiewowe badania słuchu w Instytucie Fizjologii i Patologii Słuchu SPONiN.
Ukończyła liczne szkolenia i webinary m.in.:
- „Metody aktywizujące w pracy z dzieckiem”
- „Metody wywoływania głosek”
- „Opóźniony rozwój mowy. Terapia dziecka z prostym opóźnieniem rozwoju mowy”
- „Trudne zachowania u dzieci ze spectrum autyzmu – jak zachęcić do współpracy?”
- „Słuch fonemowy i fonetyczny – teoria i praktyka”
- „Lambdacyzm i głoski wargowo-zębowe – diagnoza, metody korekcji i terapia”
- „Integracja sensoryczna w terapii logopedycznej”
- „Metodyka postępowania logopedycznego w terapii głosek szeregu szumiącego”
- Cykl webinarów organizowanych przez platformę Teczka Logopedy
- “Od rozmowy do budowy – wykorzystanie zabaw konstrukcyjnych w pracy indywidualnej i grupowej”.
- „Stymulowanie rozwoju mowy w oparciu o założenia pedagogiczne F. Froebla” – Ośrodek Doskonalenia Nauczycieli im. F. Froebla. 2020-07 Kurs on-line
- „Diagnoza i terapia dzieci z opóźnionym rozwojem mowy – Agnieszka Kaproń
- „Seplenienie (szereg szumiący, ciszący i syczący)” – Instytut Edukacji Logopedycznej
- Wady artykulacyjne spółgłosek (k, g, w, f, p, b, m, t, d, n) i samogłosek oraz ich korygowanie” – Instytut Edukacji Logopedycznej
- „Mowa bezdźwięczna, kinestezja artykulacyjna, głoski wargowo-zębowe – postępowanie logopedyczne” – Instytut Doskonalenia Logopedów
- „Kształtowanie mowy i języka u dzieci ze spektrum autyzmu, niedokształceniem mowy o typie afazji, dwujęzycznych” Cognitus
- „Stymulacja funkcji słuchowych u dzieci w wieku przedszkolnym i szkolnym” Cognitus
Jej pasją jest pieczenie ciast.
Anna Wolska Mielniczuk
Pedagog, terapeuta integracji sensorycznej
Ukończyła Uniwersytet im Marii Skłodowskiej Curie w Lublinie na wydziale pedagogiki wczesnoszkolnej oraz diagnozę i terapię integracji sensorycznej
na Akademii Pedagogiki Specjalnej we współpracy z Polskim Stowarzyszeniem Terapeutów Integracji Sensorycznej, dodatkowo Szkolenie z Baterii Polskich Standaryzowanych Testów Integracji Sensorycznej, Terapię Ręki w integracji sensorycznej (Z. Przyrowski), Smyko-Multisensorykę I stopnia prowadzoną przez Aleksandrę Charęzińską, Kurs trenerski – Kształcenie zintegrowane w systemie- Edukacja przez ruch organizowane przez Niepubliczny Ośrodek Doskonalenia Nauczycieli Pracownię Pedagogiczną im. prof. Ryszarda Więckowskiego w Poznaniu i wiele innych.
Monika Stogowska
Fizjoterapeuta, ologofrenopedagog, terapeuta Si
Ukończyła studia magisterskie na kierunku fizjoterapia na Akademii Wychowania Fizycznego w Warszawie, studia podyplomowe na Akademii Pedagogiki Specjalnej im. M. Grzegorzewskiej w Warszawie – edukacja i rehabilitacja osób z niepełnosprawnością intelektualną (oligofrenopedagogika), studia podyplomowe – przygotowanie pedagogiczne, Kurs Terapia Ręki I , II stopień; Integracja Sensoryczna I , II stopień; Kurs PNF, Kurs Współczesne Metody Diagnozy i Leczenia Tkanek Miękkich, Techniki Energizacji Mięśni, Kurs Kinesiotaping, Kurs Zoga Therapy w Pediatrii, Szkolenie „Sensomotoryczna Terapia Widzenia”, Kurs Funkcjonalna Indywidualna Terapia Skolioz – FITS, Kurs PNF podstawowy, Praktyczne zastosowanie kostiumu rehabilitacyjnego/ortezy SpiderSuit, Podstawy terapii behawioralnej w pracy z dzieckiem ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi, Rehabilitacja dzieci z dysfunkcjami ruchowymi, w szczególności o podłożu neurologicznym, z wykorzystaniem urządzeń marki Krabat, Elementy konceptu Bobath z zastosowaniem przyborów Thera-Band, Kurs Thera-Band Academy – Równowaga mięśniowa, stabilizacja kręgosłupa i poszczególnych stawów, Kurs Thera-Band Academy – Ćwiczenia oporowe i równoważne z zastosowaniem przyborów Thera-Band, Szkolenie z zakresu terapii widzenia, Rehabilitacja oddechowa z wykorzystaniem Vibra Vest – kamizelki oscylacyjnej wysokich częstotliwości HFCWO jako urządzenia wspomagającego rehabilitację, Warsztaty „Analiza chodu w mózgowym porażeniu dziecięcym”, Metody diagnozowania i leczenia pacjentów z bocznym skrzywieniem kręgosłupa, Usprawnianie dzieci z deficytem neurologicznym w oparciu o współczesne metody neurofizjologiczne oraz doświadczenia własne, Szkolenie „Seksualność dzieci, młodzieży i dorosłych z niepełnosprawnością intelektualną i autystycznym spektrum zaburzeń”, Szkolenie „Dziecko z FAS w rodzinie – jak pomóc sobie i dziecku. Diagnoza, terapia i odpowiednie wsparcie”.
Jest fizjoterapeutą dzieci, diagnostą i terapeutą SI, terapeutą ręki.
Ma szerokie doświadczenie w pracy z dziećmi z niepełnosprawnością ruchową i umysłową, w tym z dziećmi z wadami genetycznymi, mózgowym porażeniem dziecięcym, autyzmem, zespołem Aspergera jako fizjoterapeuta i terapeuta SI.
Anna Morawska–Szuchta
Terapeuta SI
Anna Sadomska
Pedagog, terapeuta SI
Ukończyła Uniwersytet Warszawski na wydziale Edukacja Początkowa, oraz Akademię Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej w Warszawie na wydziale Edukacja Korekcyjna. Jest diagnostą i terapeutą SI, absolwentką kierunku studiów podyplomowych „Diagnoza i terapia dziecka z zaburzeniami integracji sensorycznej” na Akademii Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej w Warszawie.
Pracuje z dziećmi z dziećmi od 2 roku życia jako diagnosta i terapeuta SI. Prowadzi terapię SI również z dziećmi z zaburzeniami ze spektrum autyzmu, zaburzeniami genetycznymi, nieharmonijnym rozwojem.i.
Dominika Kłosińska
Logopeda, terapeuta Si
Terapeuta i diagnosta Integracji Sensorycznej, Logopeda, terapeuta ręki, certyfikowany trener zajęć usprawniających koncentrację uwagi KidssFulness® oraz technik szybkiego uczenia.
Prowadzi u nas całościową diagnozę logopedyczną narzędziem KOLD, diagnozę oraz terapię SI oraz terapię ręki.
Kasia Lewandowska
Nauczyciel jogi vinyasa joga
Jest certyfikowanym nauczycielem Jogi Vinyasy (RYT 200 Yoga Alliance), łączącej ruch z oddechem, pozwalającej na płynne, miękkie przechodzenie od jednej asany do drugiej. Pani Kasia praktykuje jogę od kilkunastu lat. Specjalizuje się w zajęciach dynamicznych, ale też prowadzi zajęcia łagodniejsze typu slow flow oraz jogę dla ciężarnych i mam z maluszkami, jogę dla dzieci oraz jogę dla kręgosłupa. Wraz z Playtime organizuje wyjazdy weekendowe z jogą. Kocha ludzi i zwierzęta, ma dużo pozytywnej energii, którą chciałaby obdzielić cały świat.
Sonia Egner
Artysta tancerz baletowy, nauczyciel jogi vinyasa, yin joga, aerial joga (w hamakach), balet, formy taneczne
Ewa Krawiec
Nauczyciel jogi vinyasa i yin joga
Ćwiczy jogę od dziewięciu lat. Ukończyła kurs nauczycielski RYT200 vinyasa jogi akredytowany przez Yoga Alliance. Prowadzi także jogę yin – relaksacyjną formę jogi nastawioną na rozciąganie głębokich tkanek. Jest również instruktorem metody oddechowej Butejki. Ulubiony styl jogi to vinyasa, gdzie ruch łączy się z oddechem, płynnie przechodząc z jednej pozycji do drugiej. Pani Ewa z uczniami chce dzielić się wszystkimi korzyściami, które daje praktyka. Jest to nie tylko lepsza forma fizyczna i samopoczucie, ale też większa uważność, równowaga psychiczna i łatwość radzenia sobie z wyzwaniami, które codziennie stawia nam życie.
Certyfikaty i szkolenia:
- Kurs Nauczycielski yin jogi RYT30 (2023)
- Kurs Nauczycielski RYT200 vinyasa jogi (2021)
- Kurs instruktorski metody oddechowej Butejki (2017)
- Life Coaching Institute of Australia (2010): Certificate IV in Life Coaching, specjalizacja Health & Wellness
Mariola Karaś
Nauczyciel jogi vinyasa joga
Jest certyfikowaną nauczycielką Jogi Vinyasy (Yoga Alliance) zakochaną w jodze od ponad 18 lat, jest też instruktorką sportu ze specjalnością fitness, absolwentką AWF z kilkunastoletnim doświadczeniem w prowadzeniu zajęć. Stale poszerza wiedzę przez uczestnictwo w warsztatach jogowych, szkoleniach dla nauczycieli (m. in. ukończyła kurs Vinyasa Krama). Jest organizatorem warsztatów i wyjazdów z jogą. W czasie zajęć stawia na harmonijny rozwój ciała i ducha, a także na naukę zdrowego dystansu do siebie i dobrego samopoczucia.
Żaneta Karbowska
Trener personalny, instruktor Jump Fitness
Pani Żaneta posiada kurs trenera personalnego oraz jump fitness, kilkuletnie doświadczenie w prowadzeniu zajęć fitness. Jej pasją jest zdrowy tryb życia, a misją dzielenie się wiedzą w zakresie modelowania sylwetki i zdrowego odżywiania.
Dominika Szałkowska
Trener fitness, tańca i mindfulness
Jest certyfikowaną trenerką personalną i instruktorką fitness z ponad 10 letnim doświadczeniem. Prowadzi również mindfulness, taniec intuicyjny, medytacje, masaż powięziowy. Ukończyła Profi Fitness School, Akredytacja RepsIreland, RepsPolska i ITEC, Black Roll Polska, PFS Fitness Instructor, AQUA Fitness Instructor, Personal Trainer, Gym Instructor, Black Roll Polska,
Prowadzi w Playtime:
- Taniec Intuicyjny w nurcie Self Love & Self Care (zajęcia dla dorosłych) praktyka medytacji w ruchu poprzez taniec intuicyjny
- Taniec Intuicyjny & Mirror Dance – Mama i córka(zajęcia dla mam i córek)
- treningi indywidualne TBC, ABT, ABS, Shape, Body Ball, Interwał, Cardio, TABATA, Trening Funkcjonalny, Fat Bruning, Brzuch&Pośladki, Pilates, Stretching, Zdrowy kręgosłup, Body&Mind, Joga, Mobility&Roller, Trening obwodowy, TRX, Sztangi również w języku angieskim.
Agnieszka Pawińska
Artysta tancerz (salsa)
Na co dzień nauczyciel w Salsa Libre, prawdziwa weteranka polskiej sceny salsowej, instruktorka z 12-letnim doświadczeniem, z ogromnym, docenianym przez rzesze kursantów talentem do przekazywania wiedzy. Bezbłędnie potrafi rozłożyć każde zagadnienie na czynniki pierwsze, z jednoczesną dbałością, żeby jej zajęcia nadal były świetną zabawą i żeby nawet na moment nie wkradła się nuda. Jej specjalnością jest mambo do dużą dawką kubańskiego flow, czyli wyśmienite połączenie elegancji z dynamiką, dające mnóstwo wolności, pozwalające na eksplorowanie własnego, niepowtarzalnego stylu. Tak więc wędka, nie ryba!
Monika Trupinda
Ada Szmidt
Instruktor pilates
Ukończyła certyfikowany kurs na instruktora pilates. Podczas zajęć przeplata elementy pilatesu klasycznego z ćwiczeniami rozciągającymi. Każdą pozycję modyfikuje, aby osoby ćwiczące czuły się komfortowo i mogły czerpać radość z ruchu.
Arkadiusz Woźnica
Trener akrobatyki
Absolwent Państwowej Szkoły Sztuki Cyrkowej w Julinku. Akrobatyką zajmuje się od ponad dekady. Jest certyfikowanym instruktorem akrobatyki z kilkuletnim doświadczeniem. Potrafi zmotywować najmłodszych do rozwoju i uczy ich czerpać przyjemność ze sportu i aktywności fizycznej. W czasie wolnym tworzy ilustracje i komponuje muzykę.
Agata Pałka
Trener akrobatyki
Dr nauk o kulturze fizycznej, posiada mistrzowską klasę sportową. Reprezentantka Polski, trenerka przygotowania motorycznego sportowców niepełnosprawnych intelektualnie, trenerka akrobatyki zawodników karate i tańca. Spod jej skrzydeł wyrośli zawodnicy reprezentacji Polski. Jest też instruktorem fitness, instruktorem pilates, zdrowego kręgosłupa oraz trenerem personalnym. Ma ponad 18 letnie doświadczenie w pracy z dziećmi.
Marlena Perez
Native Speaker American English
Od 5 roku życia mieszkała w Nowym Jorku gdzie odbyła edukację w systemie amerykańskim do Collegu. Do Polski wróciła 4 lata temu, pracuje w liniach lotniczych (gdzie prowadzi rozmowy w języku angielskim i hiszpańskim) oraz jako nauczyciel języka angielskiego native speaker, tłumacz symultaniczny. Ma doświadczenie w pracy z dzieci i dorosłymi, pracowała zarówno indywidualnie jak i w szkołach językowych.
Ewa Wałecka
Muzyk
Absolwentka Akademii Muzycznej im. Fryderyka Chopina. Na co dzień gra na skrzypcach, lirze korbowej i śpiewa białym głosem w zespole Kapela ze Wsi Warszawa, z którym od 2008 r. podróżuje po całym świecie. Współpracowała między innymi z takimi muzykami jak Esperanza Spalding, Leszek Możdżer, Kayahan Kalhor, Nigel Kennedy i Bill Laswell. Występowała między innymi na scenach w Nowym Jorku, Waszyngtonie, Londynie, Berlinie, Cannes, Sydney oraz na takich festiwalach jak Glastonbury, czy Womad. Ewa Wałecka dała się poznać również jako prowadząca warsztaty instrumentalne i wokalne. W latach 2017-2020 zasiadała w Jury konkursu Imagine Poland. A od roku 2020 jest członkiem zarządu międzynarodowego stowarzyszenia JM Poland.
Od 2015 roku mocno zaangażowała się w umuzykalnianie najmłodszego pokolenia wg teorii Profesora Gordona. Jest certyfikowaną członkinią Polskiego Towarzystwa E.E. Gordona.
Joanna Pągowska
Dogoterapeutka, arteterapeutka
Miłośniczka istot wszelakich – zwłaszcza czworonożnych, z wykształcenia pedagog, arteterapeutka, dogoterapeutka, alpakoterapeutka, instruktorka szkolenia psów, psi psycholog. W Playtime prowadzi dogoterapię oraz ceramikę (forma arteterapii).